1. cancerously:

    pageofbreath:

    Something I’m probably not gonna finish because I started it back in the summer and my style has changed a bit since then :’)

    Yay.

    get on my blog

    HOLY FUCK I LOVE THAT SONG

    (Source: speedwagondefensesquad)

     
  2. image: Download

    windycarnage:

this is what youre all missing right now in acen. just so you know

Just getting ready for equius, nothing weird going on.
…God dammit Rory…

    windycarnage:

    this is what youre all missing right now in acen. just so you know

    Just getting ready for equius, nothing weird going on.

    …God dammit Rory…

     
  3. image: Download

    u-ok:

She was so TINY OMG

HOLY SHIT THATS ME, THAT EQUIUS
that little girl is precious, fucking precious. we be meow-rails 5ever.

    u-ok:

    She was so TINY OMG

    HOLY SHIT THATS ME, THAT EQUIUS

    that little girl is precious, fucking precious. we be meow-rails 5ever.

     
  4. windycarnage:

    failmacaw:

    Me as Equius again.

    I helped a friend out with a cosplay video for class, so I got to grey myself up and go out in the cold in a wife beater… again.  It was kinda like a make-up tutorial and was pretty fun!  In before “horns are backwards” because yeah I realized after pictures. :\

    Equius is my favorite troll and I’ll be wearing this for Colossalcon and most likely part of Otakon.  Can’t wait to see everyone there!

    wowowow reblogging for wyatt!!

    damn, now im intimidated!

     
  5. uberchargethatshit:

    octosmagiccastle:

    I had so much fun voicing Equius in this one

    Original comic here

    OH MY GOD

     
  6. rucet:

    this pesterlog right here hahahha

    dave and equius for eunnieboo!

    SORRY FOR THE DELAY i got… distracted… by… a television show… v__v